Hidra-Kimsin Sen Sözleri


Sanatçıya Git 1581 kez okunuldu

Hidra Single Albümünde Yer Alıyor


Hidra- Kimsin Sen Sözleri

 

Verse 1

Bunaldım bu rap bokunun bedellerini ödüyorum

Nedenlerini sorma şu an yeter geriye dönüyorum

 

 nereye dönüyosun lan? Yine mi yeter deliye dönüyorum

Bak senin için ölüp geberen tonla insan görüyorum

 

Hiç umrumda değil çünkü böyle bi şey düşlemedim

Bak senin yüzünden okulum aksamakta 3 senedir

 

Okulu unut olağanüstü yeteneğinle güçlenelim

Bikaç seneye yalnız başına sırtlıycaksın türkçe rap'i

 

Bıktım aynı yalanlardan gör bunları not ettiğimi

Farkında mısın tam 10 senedir hayatımı bok ettiğinin?

 

O ben değilim fakat bilirim camiayı şok ettiğini

Hatırlasana bir saatte grogiyi yok ettiğini!

 

Doğru iyiydi başlarda ufaktan bi heves geldi

Fakat sonrasında adım primciydi ve ezberdi

 

Boşversene daha bu yaşta türkçe rap'e bi nefes verdin

Zaten seni kıskanmasalar sana primci demezlerdi

 

S*keyim onları ben ne dost ne de bi hasım istemiyom

20 yaşındayım fakat yaşlandığımı hissediyom

 

Biz ne diyoz sen ne diyon? Cesursun ve gizlemiyon

Fikirlerini bu yüzden de seni bu piyasa istemiyor

 

Bu gelceğim en üst nokta daha da fazla gidemem inan

Bakarım yaşantıma sakin masamda tek sigara bira

 

Ne kadar inatçısın zorlama işlemiş gönüle hiphop

Başarı için doğdun ölene kadar yazıcan ölüme inat

 

Nakarat

İşim başımdan aşkın uyan kalk bi yerinden

Ve bak hayata hidranın gözlerinden ve dilinden

Kimsin sen? Şarkılarda bahsettiğin o yenilmez ve

Kimsin sen? Siktir git hayatımdan evimden!

 

İşim başımdan aşkın uyan kalk bi yerinden

Ve bahset türkçe rap'te yeni bi devirden

Kimsin sen? Satırlarda gizlediğin o yenilmez

Ve kimsin sen? Siktir git memnunum kaderimden!

 

Verse 2

3-5 kuruş kazanacağıma çalışıp alırım diplomamı

Ben kibritim onlar yer üstünün zengin zippoları

 

Biraz bekle çabala şu an tanımasa da kimse seni

Bana güven be zengin olcan 3-5 seneye zirvedesin

 

Sikerim 3-5 seneyi denedim imaj taktım bereyi

Kafamı vurdum üçe ne gereği var dedim ben neye gebeyim

 

Ah bebeğim işte hatalısın imaj değil bereyi kafaya geçirmek

Neyse sakin ol bitircez deneyi

 

Artık yeter çürüttün gözümde fazla büyüttüm

Sözüm de fazla sağlam değil vokal desen flütlük

 

Herkes senden ilham alıyo neyi gözünde büyüttün?

Lan hem düşün bu sayede kaç tane hatun yürüttün

 

Hepsi birbirinden itici cidden itmeseydi müzik

Beni bu hale demezdim hiç keşke git deseydim zaten ben de çirkinim

 

Hayır 10 senedir söylüyorum dişlerini yaptır

Diye keşke lafımı dinleseydin!

 

Hayır yaptırmıycam zaten artık gerek kalmadı

Çünkü gidiyorum uğraşsın rapin emektarları

 

Gözünde böyle değersizdi demek fanların

Ve uyan sevindirme kuyunu kazan şebek malları

 

Lafını dinlemiycem artık şansını çok zorluyosun

Rap yaparken yanımdasın yapmayınca olmuyosun

 

Konuyu değiştirme herkes kaleminden korkuyoken

Aptalların vereceği basit tepkilerden korkuyosun

Nakarat

İşim başımdan aşkın uyan kalk bi yerinden

Ve bak hayata hidranın gözlerinden ve dilinden

Kimsin sen? Şarkılarda bahsettiğin o yenilmez ve

Kimsin sen? Siktir git hayatımdan evimden!

İşim başımdan aşkın uyan kalk bi yerinden

Ve bahset türkçe rap'te yeni bi devirden

Kimsin sen? Satırlarda gizlediğin o yenilmez

Ve kimsin sen? Siktir git memnunum kaderimden!

 

Verse 3

Senin gazınla katılmıştım 2 tane yarışmaya

Ve sayende suçlu çıktım başladığımda atışmaya

 

Saçmalama bu sayede yükselmişti satış baya

Zaten rakibin çok alışkındı yere yapışmaya

Onlar ezber dedi çünkü yeteri kadar gömmedin

Fakat gerçek free'lerini henüz kimse görmedi

 

Çok mu istiyosun kalkıp insanlara sövmemi

Zaten yaktım bi kere çırayı bak bi türlü sönmedi

İstemiyorum artık rap beynimde dev bi menisküs

60 bin hayrandan satılan albüm sayısı 800

 

Evet çünkü yanlış yerdesin ve hala zaman var

Bi günde şöhret olucan elini tuttuğunda yer üstü

 

Hala aynı yalanlarını söylemeye devam et

Ben gidiyorum çok yoruldum sen ol tanrıya emanet hakkını helal et

 

Kendini kandırmaya devam et ve

Türkçe rap'in geleceği unutma sana emanet

 

 istemiyorum böyle bi şey 20'sinde 40'landım

Görmüyosun fakat ben her geçen dakka yıprandım

 

Çünkü henüz bu yaştayken bunca yükü sırtlandın

Başka birisi olsa kaçmak için götünü yırtardı

 

Rap ne demek bilmiyor diss izler elde çekirdek

Ve tek dertleri kulise girip bir fotoğraf çekilmek

 

O zaman daha da iyisi ol bu flowlarla yetinme

İnan bana bi devrim yaratabilirsin şu rapinle!

 

Nakarat

İşim başımdan aşkın uyan kalk bi yerinden

Ve bak hayata hidranın gözlerinden ve dilinden

Kimsin sen? Şarkılarda bahsettiğin o yenilmez ve

Kimsin sen? Siktir git hayatımdan evimden!

 

İşim başımdan aşkın uyan kalk bi yerinden

Ve bahset türkçe rap'te yeni bi devirden

Kimsin sen? Satırlarda gizlediğin o yenilmez

Ve kimsin sen? Siktir git memnunum kaderimden!

 

 istemiyorum hayır yeter! İstiyosun!

Hayır istemiyorum diyorum ulan sana!

İstiyosun! İstemiyorum! İstiyosun,

Bak hayatın rap diyorum!

Şimdi yeni bi albüm yapıyosun haber bekliyorum

ŞARKI VİDEOSU